Per als amants de la poesia en la nostra llengua, dimarts 13 de gener a les 19.00 h serem casa del cicle Els Dimarts Poètics de la Naia, amb una conversa i recital amb Ismael J. Sempere, presentada per Miquel Cruz. Us convidem a aquest diàleg dedicat a la poesia amb la temàtica «Versos com séquies», sobre la memòria, la terra, l’aigua i els records.
Ismael J. Sempere (1995, Alfafara) és poeta, actor i activista cultural valencià. Com a autor ha obtingut nombrosos premis literaris per la seua obra poètica; a més, promou projectes culturals de creació poètica i teatral, a més de participar en diverses revistes literàries en la nostra llengua.
Miquel Antoni Cruz i Morente (1979, Alcoi) és doctor en filologia catalana, professor de Valencià a l'IES Mare Nostrum d'Alacant i investigador de literatura i arts en les cultures mediterrànies a la Universitat d'Alacant.
Els Dimarts Poètics de la Naia van començar a l'antic bar La Naia i nosaltres recuperem aquest mític esdeveniment de la poesia en la nostra llengua per a 2026, amb aquesta llibreria com a nova seu.